PODZIM PLNÝ STYLU | NOVÁ KOLEKCE V PRODEJI

Vrácení zboží

Vrácení zboží

  1.  Prodávající je oprávněn odstoupit od potvrzené objednávky v případě, že se dané zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena od dodavatele zboží. Prodávající o této skutečnosti neprodleně informuje kupujícího a vrátí mu již zaplacenou kupní cenu za zboží, dohodnutou v potvrzené objednávce.
  2. Kupující je oprávněn odstoupit od potvrzené objednávky bez udání důvodu, kdykoli před expedicí zásilky formou e-mailové zprávy, SMS nebo telefonicky a to bez jakéhokoli postihu. Pokud kupující za zboží zaplatil předem, prodávající mu vrátí zaplacenou kupní cenu bezhotovostním převodem na účet kupujícího určeného kupujícím, do 3 pracovních dnů od doručení odstoupení od smlouvy. V případě obdržení dárkového kupónu případně jiných věcných darů k nákupu je je kupující povinen vrátit spolu s vráceným zbožím.
  3. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. Zákona č.102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) ve lhůtě 90 dnů od převzetí zboží.
  4. Při odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího bodu je třeba dodržet následující postup:

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit a my vám vrátíme peníze.V případě vrácení celé objednávky vám pošleme i částku za poštovné, pokud bylo v původní objednávce hrazeno.Vrácené zboží zpracujeme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od jeho převzetí. Vrácení zboží nesmí jevit známky opotřebení, musí být v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce.

Vyplňte reklamační formulář, který si stáhnete zde a přidejte do balíku spolu se zbožím.

Odeslání zdarma na pobočce ZASILKOVNA.CZ

Nevyhovující zboží můžete vrátit zdarma přes Zásilkovnu. Jestli použijete obal, ve kterém Vám byla objednávka doručena, prosím odstraňte starou etiketu s adresními údaji. Obal řádně zalepte a za účelem vrácení zdarma na pobočku Zásilkovny nahlaste kód 92060044 a balík předejte pracovníkovi pobočky. Seznam poboček naleznete na stránce https://www.zasilkovna.cz/pobocky

U každé pobočky je uvedena informace, zda je pobočka také současně odběrovým místem.

Pokud vracíte více výrobků, můžete je dát do jedné zásilky.

Při větším počtu zásilek je třeba na každou z nich nalepit jinou (další) zpětnou etiketu a každou podat zvlášť.

 Pokud chcete balik vrátit jiným způsobem, pošlete jej na adresu:

Enemiq s.r.o.

M.R. Štefánika 1939/7

914 51 Trenčianke Teplice

Slovensko

 Osobní vrácení na této adrese není možné. Zásilku odešlete do 90ti dnů od převzetí zboží. Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz